Ovšem tak tomu nejednou není. Nový web sice vznikne, ale tak jaksi stále není nikoho, kdo by o něj projevil aspoň špetku zájmu. Návštěvnost je poněkud překvapivě nulová nebo jenom nepatrně vyšší, a to logicky znamená, že ať už měla ona stránka něco propagovat, prodávat nebo třeba jenom o něčem informovat, neděje se tak.
Smůla.
Totiž ona to vlastně není smůla. Spíše je to neblahá tradice, která v dnešních dobách provází naprostou většinu internetových stránek, těch nově vznikajících stejně jako těch existujících třeba i hodně dlouhou dobu.
Je to smutné, ale je to zkrátka tak. Internet je plný všemožných prezentací a když se objeví nějaká nová, zapadne v té spoustě ostatních. Nikdo ji nezná a tudíž ani neví, proč by měl zrovna po této pátrat a kde by ji měl hledat. A tato se tak ztratí mezi mnoha jinými. A třeba se už nikdy nevymaní z této záplavy a svoji sledovanost nezíská. Což je pochopitelně na škodu, protože stránka, jíž si nikdo nevšímá, nemůže plnit své poslání a její existence je zhola zbytečná.
Jedinou pomocí pro podobně nesledovanou internetovou prezentaci se pak může stát leda tak SEO Plzeň. Způsob, jak sérií chytrých počinů udělat takovou stránku atraktivnější pro internetové vyhledávače, tedy systémy, které dnes v podstatě rozhodují o tom, které stránce se dostane privilegia masové sledovanosti, která bude tak nějak přežívat a která zkrátka sejde z očí a tím i z mysli všech.
Díky nastavení webu, správné volbě klíčových slov, linkbuildingu, copywritingu a propagaci se dá takové stránce její sledovanost zajistit. A to je nezbytné. Protože bez sledovanosti nemá existence jakékoliv stránky žádný význam.