Telefon drží většina lidí v ruce několik hodin denně. Vyřizují si na něm poštu, baví se například sociálními sítěmi, poslouchají hudbu a podobně. Dalo by se říct, že spoustu práce za nás udělá počítač nebo telefon. Jen si vzpomeňte, kolik % z celkového textu, který jste v posledních týdnech psali, tvořil text psaný na počítači, a kolik % tvořil váš rukopis. Už ani pohlednice či dopisy si neposíláme, a tak mnoho lidí zapomnělo dokonce psát psacím písmem, a jsou rádi, že si vzpomenou jak se píše tiskacím. I přesto ale často potřebujeme stále umět psát rukou.
V rychlosti na lísteček
Potřebujete od kolegy nadiktovat číslo zákazníka? Nebo vám potomek potřebuje napsat vzkaz, jelikož ještě nemá telefon? K tomu slouží rukopisy, papíry a tužky. Psacím perům sice odzvonilo, ale propisky používáme stále. Každý jich má doma několik. Do některých jde koupit náhradní náplň, jiné jsou pouze jednorázové. Propisky slouží jako reklamní artikl. Z toho důvodu je někteří lidé začali sbírat, a jejich propiskové sbírky čítají leckdy i úctyhodné tisíce kusů.
Mít ji doma se rozhodně vyplatí
Někdy potřebujeme všichni v rychlosti něco napsat na papír a tak logicky sáhneme po propisce. Kolik propisek doma máte? A kolik z nich je reklamních? Propiska totiž slouží i jako druh reklamy. Proto je tolik podnikatelů využívá a propisky s potiskem dávají zákazníkům, klientům nebo zaměstnancům jako malý dárek. Propiska stojí pár korun a může vám pomoct rozvíjet váš byznys. Na propisku je možné natisknout v podstatě cokoliv, co si budete přát. Většina firem volí název své firmy a případně logo nebo firemní motto. Tento typ reklamy funguje podprahově, takže si logo člověk zapamatuje snadno i kdyby nechtěl. Když bude hledat firmu například která opravuje auta a bude mít v ruce propisku vašeho autoservisu, je velice pravděpodobné že zavolá zrovna vám.